fredag 11 september 2009

Har en dålig dag!!

I natt snurrade tankarna runt runt runt i huvudet. Så somnade gjorde man inte förrän typ halv 3.. o kl 4 ringde klockan igen.. skulle köra mamma till tågstationen. Hon ska ju faktiskt till france idag:P Lyxit;P Men de är hon faktikst värd.

Kom hem typ vid 5.. o kände mej inte ett dugg trött.. bara arg o irriterad på allt. så satt o tittade på tv till kl 6. Men sen kom jag på att de var helt sinnessjukt att sitta uppe såhär tidigt på min lediga dag.. Så gick o la mej, tänkte kan ju försöka sova till 10 typ. Så satt klockan på kvart över 10 så jag INTE skulle sova igenom hela förmiddan. MEN så vaknar man med ett ryck kl 12!! sovit som en stock när klockan ringde.. Och åter igen så har hela min förmiddag förstörts! Dessutom hade jag hoppas på att jag skulle vakna o vara lite glad men nä då!

Så här sitter jag. känner inte för något. Vill bara tycka synd om mej själv. Gräva ner mej el nått.. Det borde finnas ett piller man kan ta så man blir på strålande humör! O jag som verkligen verkligen borde ta tag i min ansökan. Men känner verkligen inte alls för det. Känns som att de ändå inte är lönt när hela världen är emot en!

Fast nu får jag ta mej samman. Bio ikväll med syrran så hoppas på att bli gladare då:) The ugly truth ska vi se. Premiär o allt idag ju! Så på återseende!

J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar