lördag 13 februari 2010

Helg!

men för mej är det som typ måndag. Varit ledig nu några dagar. 2 och en halv dag för att vara exakt. ar väl inte haft the time of my life precis. Men varit skönt med lite ledighet:) Nu jobbar jag hela helgen o sen är man ledig på måndag igen.

Hade precis fått in hoppet om att våren kanske började smyga sej in runt hörnet.. Men där hade man ganska så fel! Snön har fallit än en gång! O man får väl stå ut med det en stund till! men för min del längtar jag tills det blir lite varmare, solen kommer fram o blommorna börjar slå ut:D

Jaha.. inte så jättelångt kvar tills jag ska iväg nu. Visst är ju halva februari, hela mars o nästan hela april oxå.. men jag har en känsla av att det kommer gå fort.. riktigt fort.. Jag hade faktiskt hoppats på att jag fått en familj lite närmare inpå min avresa... Visst nu har jag gått om tid att förberade mej i lugn o ro, vilket kanske kan vara sjukt skönt att slippa stressa med allting! Men just nu tycker jag det är ganska så jobbigt med allting jag tänker på. Har svårt att somna på kvällarna för tankarna bara åker omkring i mitt huvud! O det gör mej liiiite galen:P Igår låg jag hur länge som helst o tänkte på allt som kunde gå fel... Jag vet att det är det sista jag får göra. men jag kunde inte låta bli.. o när jag äntligen somnade så vaknade jag av att jag bölade! Drömde att det värsta som kunde hända hände när jag väl kom till usa.. jag antar att jag händanefter INTE får ha negativa tankar överhuvudtaget! Dax att sätta på mitt big ego o en stor dos med självförtroende!!! :P sagt o gjort!

J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar