tisdag 27 april 2010

Massor.

Ja jag har verkligen massor att berätta.. Har hänt mkt sen jag skrev förra gången! men jag hinner inte ta allting så skriver upp i punktform, allting i stora drag.

  • Firat lillsyrran på hennes födelsedag!
  • Hälsat på koda som mår som en liten prins, men fan vad jag saknar honom!
  • Haft en underlig men hur kul kväll som helst! Där mina underbara vänner satte det jag ville i fokus. Jag fick bestämma allting jag ville göra! Men kvällen började med bowling vilket var väldigt populärt! Precis dom människorna som jag ville ha där kom! :) Sen fixade dom så att jag kom in till kristianstad eftersom dom trodde jag hellre ville ut där än i hässleholm, rätt! <3>
  • Varit med Jonna! Käkat middag, gått på långpromenad o myst:)
  • Klippt mej. Fick ställa upp för en student. O ja det fick bära el brista. Men blev faktiskt bra:) O ja billigt:P hehe! Vad gör man inte för utbildningssyfte:P
  • Varit o kollat på MFF match!!! Med gammla gänget dessutom!!! :D

Hur mkt mer som helst händer i mitt liv! Jag åker tex om 6 dagar!! Jag förstår inte detta.. Men på något sätt måste jag få mej själv att inse detta. :)

Uppdaterar lite mer på min andra blogg nu:

http://jSword.blogg.se

O snart kommer inte inte bli något alls i denna bloggen, för ett tag!

J.

1 kommentar: