söndag 18 april 2010

Underbart!

Helgen har varit underbar! Och nu har jag bara 2 helger kvar i Sverige.. Men iallafall så sov jag hos pappa från fredag till lördag, var länge sen det hände. Nykomling till familjen hade dom fått, lilla messi, en till vovve. Sött värre!

Igår körde jag uppåt landet. Första stoppet var hos Rutan Tutan i Linderöd:) Kom dit vid 4 o hade väl tänkt att jag skulle åka visare ca vid sex. Men det blev vid 8 istället:P Men trevligt värre! Och jag fick säga hej då till rut o hennes trevliga familj. Ja nu börjas det med alla hej då.. jag gillar det INTE! Men gjorde stort avtryck på Ruts garderob:) Skrev lite fina saker o så:)

Åkte sen vidare till Barum. Och det är verkligen något som händer med mej när jag kommer in i Fjälkinge och kör förbi kiaby. Fylls med lycka! Som ett andra hem är det! Så många minnen! Så mkt kul! Vad jag saknar tiden där! Men iallafall! Kom hem till Amanda o bytte bil där. Sen körde vi o käkade fin middag med Linda. Körde sen bara runt o hade allmänt trevligt hela kvällen:)

Idag har jag o amanda först åkt till hässleholm o tittat på ett avelsto som amanda ska ha för att få en liten fölis:) Sen hängde vi med Linda på terrängträning i flyinge:) allt detta hästande som varit under dagen får mej såååå mkt att sakna min andra hälft SKAY! Tänk att en pålle kan lämna sånt tomt rum efter sej...

Men har haft en trevlig helg och nu påbörjas en ny vecka. Jobba mina sista dagar på jobbet, sen börjar all nedräkning. Alla hej då. Usch! Hejdåna vill jag inte tänka på förrän jag måste. Så nu ska jag gå o duscha o sen blir det sova, för jag är gaaanska så trött!

MIN skay! Saknar! <3
J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar